Η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λάρνακας συνεχίζει με εντατικούς ρυθμούς να ενισχύει τη διαδικτυακή προβολή της Περιφέρειας, συνεργαζόμενη με διεθνούς φήμης influencers, με στόχο τη μεγιστοποίηση της παρουσίας της σε στοχευμένες αγορές.
Πρόσφατα, η διεθνούς αναγνώρισης influencer Sophia Hadjipanteli, η οποία διαθέτει περισσότερους από 1,5 εκατομμύρια ακόλουθους στα κοινωνικά δίκτυα, φιλοξενήθηκε στη Λάρνακα στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας “Ocean of Threads”. Η δράση αυτή, που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τον καλλιτέχνη Μιχάλη Παντελίδη, το Τμήμα Αλιείας και Θαλασσίων Ερευνών, και την ΕΤΑΠ Λάρνακας, είχε ως στόχο την προβολή του θαλάσσιου και υποβρύχιου πλούτου της περιοχής, καθώς και την ευαισθητοποίηση του κοινού για την προστασία των θαλασσών. Στο πλαίσιο της συγκεκριμένης ενέργειας, τοποθετήθηκε επίσης υποβρύχια έκθεση έργων τέχνης στο ναυάγιο LEF1 στη Θαλάσσια Προστατευόμενη Περιοχή Λάρνακας, την οποία οι δύτες θα μπορούν να επισκεφθούν μέχρι το τέλος του έτους.
Η Sophia Hadjipanteli μοιράστηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βίντεο από την εμπειρία της στον προορισμό μας, όπου ανέφερε χαρακτηριστικά: «Ήταν μεγάλη τιμή να κάνω γυρίσματα στη Λάρνακα, ένα μέρος στην Κύπρο που θα αποκαλούσα δεύτερο σπίτι μου από την παιδική μου ηλικία. Η πολυμορφία και η αυθεντικότητα της Λάρνακας την καθιστούν το αγαπημένο μου μέρος για χαλάρωση και εξερεύνηση. Από τους πανέμορφους υφάλους και τα ναυάγια μέχρι τη μοναδική θαλάσσια ζωή, η Λάρνακα πάντα μου προσέφερε έμπνευση… H βιωσιμότητα είναι κάτι για το οποίο η Λάρνακα είναι υπερήφανη, εξασφαλίζοντας ότι οι παραλίες και οι θάλασσές της παραμένουν καθαρές και προστατευμένες».
(https://www.youtube.com/watch?v=FP63DKkgGJM).
Τον επόμενο μήνα, στις 7 Νοεμβρίου, θα φιλοξενηθεί η διάσημη σεφ και τηλεοπτική προσωπικότητα Tonia Buxton, στο πλαίσιο του 2ου CY Food B2B Forum, που διοργανώνεται από το ΕΒΕΛ και την ΕΤΑΠ Λάρνακας. Στόχος της δράσης είναι να προβληθεί σε ένα πιο διευρυμένο κοινό στο εξωτερικό η προβολή της τοπικής γαστρονομίας και των μοναδικών γεύσεων της περιοχής.
Επιπλέον, η πρόσφατη διαδικτυακή καμπάνια της ΕΤΑΠ Λάρνακας που διήρκεσε έξι εβδομάδες σε στοχευμένες αγορές αποκλειστικά του εξωτερικού, απέφερε εντυπωσιακά αποτελέσματα, με περισσότερες από 7 εκατομμύρια εμφανίσεις και κοινωνική απήχηση σε πέραν των 2,5 εκατομμυρίων προφίλ. Η καμπάνια ανέδειξε τη νέα τουριστική ταυτότητα της Λάρνακας και τα σημεία αναφοράς της περιοχής και στηρίχθηκε από το Υφυπουργείο Τουρισμού στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης της ΕΤΑΠ Λάρνακας.
Η διαδικτυακή προβολή της Λάρνακας θα συνεχιστεί εντατικά και κατά την επόμενη σεζόν, καθώς το διαδίκτυο αποτελεί το κύριο μέσο κρατήσεων για τους επισκέπτες της περιοχής, αποκτώντας διαρκώς αυξανόμενη δυναμική.
Larnaka Tourism Board’s (LTB) efforts to strengthen the region’s online visibility and maximise its presence in targeted markets is gathering pace thanks to collaborations with internationally renowned influencers.
Most recently, the globally recognised influencer Sophia Hadjipanteli, who has more than 1.5 million followers on her social networks, was hosted in Larnaka as part of the ‘Ocean of Threads’ initiative; a collaboration with the artist and textile designer Michalis Pantelides, the Department of Fisheries and Marine Research, and LTB, with the aim of promoting the region’s rich marine and underwater wealth, as well as to raise public awareness regarding sea protection. As part of this action an underwater art exhibition was installed at the LEF1 wreck in the Larnaka Marine Protected Area (MPA), which divers can visit until the end of the year.
Sophia Hadjipanteli shared a video of her experience modelling in our destination on social media, saying: “It was such an honour to be shooting in Larnaka; a place in Cyprus that I would call my second home as a kid. Larnaka’s diversity and authenticity is what makes this my favourite place to relax and explore. From the beautiful reefs, the underwater shipwrecks and the marine life, Larnaka has always been a source of inspiration for me… sustainability is something Larnaka also prides themselves on by ensuring their beaches and seas are clean and looked after.”
(https://www.youtube.com/watch?v=FP63DKkgGJM).
The next celebrity to promote Larnaka will be the famous TV personality Tonia Buxton, who will be in Larnaka on November 7 as part of the ‘2nd CY Food B2B Forum’, organised by Larnaka Chamber of Commerce and Industry and LTB. The aim of the event is to promote the region’s local gastronomy and unique flavours to a wider audience abroad.
Additionally, LTB’s recent, six-week, online campaign in targeted markets – exclusively abroad – also produced impressive results, with more than 7 million impressions and a social impact on more than 2.5 million profiles. The campaign highlighted Larnaka region’s new tourism branding and its reference points and was supported by the Deputy Ministry of Tourism (DMT) in the context of the LTB Annual Action Plan.
The online promotion of Larnaka region will continue intensively during the next season, given that the internet is the main booking platform for visitors to the area, gaining ever-increasing momentum.